Gå til indhold

Sæt din bruger op til at modtage mails

Når du bruger Toldbevillingssystemet, sker al kommunikation mellem din virksomhed og Toldstyrelsen som udgangspunkt via systemet. Derfor er det en god idé at oplyse din mailadresse, så du modtager en mail, hver gang der ligger en besked til dig i systemet.

Når du sætter din bruger op til at modtage mails, skal du være opmærksom på, at du kun kan registrere én mailadresse pr. virksomhed, og at det kun er medarbejdere, som har rettighederne “Vedrørende alle typer” eller “Vedrørende alle delegerede typer” i TastSelv Erhverv, der kan indsætte og ændre denne mailadresse. 

Sådan sætter du din bruger op til at modtage mails 

Først skal du logge på Toldbevillingssystemet 

Du skal vælge "Economic Operator" under aktørtype, når du logger på. 

Når du er logget ind i Toldbevillingssystemet, skal du gøre følgende for at få tilsendt en mail, når der er en ny meddelelse til dig: 

  1. Klik på "Toldpræferencer" og herefter "Virksomhedens indstillinger". 
  2. Indtast din mail, vælg sprog, og klik "Ja" til at få tilsendt notifikationer. Du kan klikke på "Send e-mail til adresse" for at sikre dig, at registreringen lykkedes. 
  3. Klik på "Gem". 

Hvis du ikke ønsker at sætte din bruger op til at modtage mails, er det vigtigt, at du regelmæssigt logger på for at tjekke, om du har modtaget en ny besked i relation til din bevillingsansøgning.